fredag den 6. april 2012

Camille 

Hej læsere!

Vi er to veninder der blogger på den her blog. Vi lavede bloggen her tidligere i dag, da vi var sammen. Nu vil jeg lige fortælle jer hvordan min veninde er. Camille er 14 år gammel, bliver 15 d. 22/9. Hun går i 8. klasse på Vestre skole. Vi bor begge to i Viborg men i hver vores ende af byen. Vi går ikke på skole sammen, men ses meget tit. Vi går dog til fodbold sammen 3-4 gange om ugen. Vi har kendt hinanden i 2-3 år her til sommer. Vi har allerede en masse minder sammen, og jeg kan på ingen måder undvære hende. Hun har 2 søde søstre, som begge er yngre end hende. Hun er altid smilende og glad. Jeg har sjældent set hende sur. Hun er den bedste at snakke med, hvis man er ked af det, eller hvis man har et problem. Camille og jeg kan snakke om alt mellem himmel og jord, lige fra hvad vi fik at spise i går aftes og hvem vi har et godt øje til. Hun er utrolig smuk både uden på, men ikke mindst inden i! Hun har virkelig hendes egen stil, og er pisse ligeglad med hvad andre synes om hvordan hendes tøj ser ud eller andet. Hvis bare hun har det godt med det, er hun glad. Camille har spillet fodbold i 6 år, og hun kan ikke forestille sig noget bedre. Hun er det bedste jeg har.

knus Lisa.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar