fredag den 6. april 2012

                                                                Lisa


Hej kære læsere!

Lisa og jeg vil blogge på denne her blog når vi er sammen eller inden vi skal være sammen.
Jeg vil skrive lidt om hvordan Lisa hun er. Lisa er lige fyldt 14 år d. 01/03. Hun går i syvende klasse på Viborg Privat Realskole, her i Viborg hvor vi begge to bor. Lisa har spillet fodbold i et års tid og hun er jo helt fantastisk god til det! Jeg kender nok mest Lisa som en energibombe som altid har et smil på læben, som en pige der gør hvad hun vil og hvad hun har lyst til. Lisa kommer godt ud af det med både piger og drenge. Men for mig er hun den man altid kan komme og snakke med både om drenge problemer eller bare det hvis man ikke ved hvilken top man skal købe. Hun er møg smuk uden på og helt fantastisk inden i. Hun er den der for min hverdag til at være 110% fantastisk, uden hende ville jeg ikke være den samme person, hun har ændret på mig, på den positive måde!
-Håber at I læsere vil læse mig og min smukke venindes blog.
Mys og knus Camille:-*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar